De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 61 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG AB61C3GG op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

MIER12 26-12-2022

Perfect

Een gemaksvriendelijke stofzuiger!
Rijd soepel en heeft makkelijk in te stellen zuigkracht.

d**************@o********** 22-12-2022

erg goede stofzuiger met zak

Geschreven voor: AEG AB61C3GG

Dit is voor ons een erg leuk product! Hij is niet super zwaar, maar voelt toch stevig en kwaliteitsvol aan. Het design aan de bovenkant vinden wij wel erg leuk: het granietdesign is eens iets leuker dan een effen kleur. Het grootste nadeel blijft voor mij dat je steeds zakken moet blijven kopen. Gelukkig gaat het vervangen ervan erg gemakkelijk doordat je het er niet over moet proberen te doen of erin schuiven zoals ik dat nog ken van vroeger. Als je veranderd van richting 'schuurt' de stofzuiger wat pijn doet aan de oren, alhoewel je dat vooral hoort als de stofzuiger niet aan ligt. de zuigkracht van de stofzuiger is erg goed! En met de bijgeleverde 90 graden opzetstuk gaat stofzuigen onder of achter de kast enorm gemakkelijk!

Pluspunten

• zuigkracht
  • accessoires
  • design

Minpunten

• zak
  • wendbaarheid

emma 20-12-2022

Een erg goede stofzuiger

Geschreven voor: AEG AB61C3GG

Ik heb deze stofzuiger nu een paar weken in gebruik, en ik ben er heel erg blij mee. De stofzuiger werkt super, op allerlei verschillende ondergronden, zoals vloerbedekking en laminaat. De stofzuiger is heel makkelijk te bedienen. De zuigkracht is simpel aan te passen met de knop bovenop de stofzuiger. Hij is heel wendbaar, en door het lange snoer kan ik in een keer mijn hele woonkamer stofzuigen zonder van stopcontact te wisselen. De kop is niet zo hoog, daardoor komt hij ook zonder problemen onder mijn bank. Mijn vorige stofzuiger kon dat niet, dan moest ik de hele bank verplaatsen. De stofzuiger is erg licht, het naar boven tillen gaat dan ook heel makkelijk. De slang werkt ook prettig, het is makkelijk om hem langer of korter te maken. Als je het harde stuk van de slang eraf wil halen, moet je de schuifknop indrukken. Daar moest ik even aan wennen. Kortom, een hele fijne stofzuiger.

Pluspunten

• goede zuigkracht
  • licht en wendbaar
  • lang snoer
  • mooie elegabte uitstraling

Minpunten

• geen

i********@h********** 19-12-2022

Top product

Hallo allemaal,
De stofzuiger is fijn in gebruik, ligt goed in de hand en is makkelijk hanteerbaar. Het gewicht van de stofzuiger valt heel goed mee. Het apparaat heeft een mooi design. De steel is goed in hoogt verstelbaar, dus zowel door grote als kleine mannen en vrouwen goed te gebruiken. Het snoer trekt vanzelf in, na een duw op de knop. Dat is zeer prettig. De verschillende standen zijn ook heel erg aangenaam voor het gebruik van de stofzuiger. Het enige minpunt is het gebruik van de borstel in de hoeken. Doordat de borstel als het ware op de grond plakt door de zuigkracht van het apparaat kun je niet gemakkelijk in de hoeken en aan de muren zuigen. Op vast tapijt doet de stofzuiger het overigens wel voortreffelijk. Zelf heb ik 3 kinderen en moet de stofzuiger wel 3 keer bovenhalen op een dag. Dus bij deze een dikke aanrader. Het apparaat is ook helemaal ook niet zwaar. Dat was voor mij ook een belangrijke punt. Ik geniet er alvast van!!!!

Naam Imane

Marieke 14-12-2022

Fijne stofzuiger, mindere accessoires

Geschreven voor: AEG AB61C3GG

Ik mocht deze stofzuiger testen en was erg tevreden over de stofzuiger, wat minder over de accessoires.

Ten eerste over de stofzuiger met het grote opzetstuk. Ik was echt positief verrast over de zuigkracht van deze stofzuiger. We komen van een oude stofzuiger met nog 1600W en ik had niet verwacht dat je met 750W zo'n goede zuigkracht kon hebben. Ook ben ik heel blij met het geluid. Die kleine stofzuiger willen nog wel eens zo'n hoge toon hebben, maar deze stofzuiger was prima. Het opzetstuk was ook heel prettig en kon door zijn flexibiliteit makkelijk onder de kasten en de bank door. De stang is eenvoudig verstelbaar, waardoor je hem ook wat sneller klein opbergt en makkelijk verlengd als je hem wil gebruiken.

De reden waarom ik dan toch geen hogere score geen zijn de opzetstukken. De 3-in-1 tool is 3 keer niks. De haren van het ronde deel zijn veel te flexibel, waardoor je er weinig mee los poetst. De plintenzuiger is te breed en het uitklapbare deel zo flexibel dat je er ook niets mee kan zuigen. Bogendien maakt het een erome herrie als het opzetstuk is uitgeklapt.
De lange plintenzuiger was erg flexibel. Hij wat gebogen in de doos en we hebben hebben hem niet meer recht gekregen. Daarna is het ook erg lastig mikken als het opzetstuk steeds meebuigt.
Het laatste opzegstuk is wat een kleiner, maar minder flexibel opzetstuk dan de grote. Ik heb deze niet gebruikt. Ik zie ook niet de toegevoegde waarde van dit opzetstuk, als je de grote al hebt. Wat mij betreft hadden ze die weg mogen laten.

Al met al, dus een hele fijne stofzuiger, maar die opzetstukken zijn gewoon jammer.

Pluspunten

• zuigkracht
  • prettig geluid

Minpunten

• opzetstukken

Justme 13-12-2022

Topper

Geschreven voor: AEG AB61C3GG

Voor deze prijs is het een top stofzuiger. Hij heeft een goede zuigkracht. En wat zo fijn is aan deze stofzuiger is dat hij zo een lang snoer heeft. Echt top. Ik kan de hele benedenverdieping stofzuigen zonder van stopcontact te wisselen en zelfs de trap al stofzuigen naar boven. De bijgeleverde mondstukken kon super handig. Je komt overal bij zelfs de vervelendste hoekje. Ik poets nu mijn huis met veel plezier

Noake 09-12-2022

Kopen die handel

Geschreven voor: AEG AB61C3GG

Wat ben ik tevreden over dit toptoestel !! Ik ben enorme fan van! Ik heb nu enkele keren gebruikt met de verschillende meegeleverde hulpstukken. Vooral het stuk met de spitse neus is superhandig in de wagen om tussen de zetels en eronder goed al het vuil weg te krijgen. Voorheen sukkelde ik er enorm mee! Ik wil niets anders meer.

Pluspunten

• Diverse hulpstukken
  • Tof design

Minpunten

• Zwaar

Melleke123 09-12-2022

Echt zalige stofzuiger!

Geschreven voor: AEG AB61C3GG

Deze stofzuiger is echt zalig, heel fijn om mee rond te stofzuigen, deze zuigt echt alles heel goed weg, de kracht dat deze geeft is echt zo goed, ook is deze echt heel makkelijk om de trappen mee te doen echt een heel licht model, heel fijn om mee te werken.

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Zuig kracht

b***********@g******** 08-12-2022

Enorme zuigkracht en aangenaam om mee te stofzuigen

Grondzuigstuk , flexiebele buis in ipv de gewoonlijke draaistuk van 90 graden
je kan kiezen tussen 3 modussen, harde,zachte tapijt of auto floor modus, de wieltjes zijn ook aanwezig vanonder de borstel
en aan de achterkan iets wat grotere.
je hebt aan de klik connectie ook een schuifklip om de borstel met buis aan de achterkant van de stofzuiger te bevestigen
zodat het efficient opgebergt kan worden
waardoor je vlot kan stofzuigen
De buis (lang) heeft aan begin en einde een ronde witte ring om de vastheid te verzekeren
klein meegeleverde borstel wordt geleverd (met een beschermdop)
een extra langeflexibele buis om moeilijk toegangkelijke hoeken of plaatsen toch te kunnen stofzuigen
de metalen verlengbuis lijkt stevig, schuift zeer vlot
Je krijgt er ook een 2E BORSTEL MEEGELEVERD , specifiek voor tapijten veronderstel ik
In de doos lag alles goed verdeeld, de gebuiksaanwijzigen waren aanwezig, in meerdere talen, een goed uitgelegd
Geleverd ook met 6 stofzakken wat zeker een plus punt is!

Design van de stofzuiger

Ziet er echt klassie uit!
mooie kleur (zwart), geeft een indruk dat de bovenkant van stof is, erg leuk en mooi, gewicht valt mee
zoals andere, 2 grote knoppen , 1 voor aan:uit en 1 voor de verlengsnoer
1 knop voor de kracht te regelen, en top is het stoffen lintje voor het deksel te openen voor je stofzak in te plaa
sten of te vervangen
deksel gaat zeer vlot open, de stofzak is zeer vlot eruit te halen , de zak heeft voldoende ruimte (opgeblazen)
je vind een qr code om zo de juiste zak te kopen

De zuigkracht is enorm, je hoord duidelijk dat het veel vuil uitzuigd, de borstel rolt zeer goed, steel en al voelt
aangenaam, licht aan al stofzuigend, verlengdraad is lang genoeg, rolt er vlot uit
zeker op mijn tapijt kwam er meer vuil uit dan met mijn eigen stofzuiger
is een goede degelijke stofzuiger.

wanneer ik klaar was, vond ik wel dat voor het terug indraaien van de verlengdraad het wat minder intrekt als wat ikzelf
gewoon ben.
Het handstuk voor de stofzuiger op te nemen is breed genoeg,aangenaam, ook voor het opbergen neemt het niet veel plaats
in beslag

Pluspunten

• Zuigkracht
  • ergonomisch

Minpunten

• Geluid

Julie4 07-12-2022

Tevreden gebruiker

Geschreven voor: AEG AB61C3GG

Deze stofzuiger is een echte aanrader! De voordelen blijven zich opstapelen. Aanpasbaar zoals je maar wilt: de zuigkracht (en hij is écht krachtig, zelfs op de zachtste stand), de verschillende opzetstukken (voor elk materiaal de juiste borstel), opvallend stil (zeker op de zachtste stand, de wieltjes maken meer geluid dan de stofzuiger zelf), … en enkele andere handige toepassingen: een lang snoer (yay daarvoor want eindeloos wisselen van stopcontact is nu verleden tijd), stijlvol zwart design (het past mooi in elk interieur), licht in gewicht (trappen vormen geen probleem meer), … Een groot voordeel vind ik dat de stofzuiger een zak heeft zodat mijn spinnenfobie aangepakt kan worden. De spinnen zitten veilig en wel in de zak wanneer je ze opzuigt en er komt minder/geen stof vrij wanneer je de zak in je vuilnisbak wilt doen. Bij aankoop zitten in de doos al enkele zakken zodat je weer even verder kan.

Pluspunten

• lichtgewicht
  • design
  • lange snoer
  • zuigkracht
  • stil

Minpunten

• wieltjes maken hard geluid

opvangmal 07-12-2022

Aanrader! Krachtige stofzuiger!

Geschreven voor: AEG AB61C3GG

Het is een stofzuiger die zeker voldoet aan de verwachting van wat een goede stofzuiger moet zijn.
Wanneer ik hem voor het eerst uit de doos nam, was ik aangenaam verrast door het mooie design. Een mooie mat zwarte kleur met een licht patroon op de bovenkant. Ikzelf vond hem nog mooier dan op de foto's.
Om de stofzuiger grondig te testen, nam ik hem mee naar mijn kinderopvang. Daar kon ik gemakkelijk alle aspecten testen.
Ik vond de stofzuiger nog vrij luid, ik had hem iets stiller verwacht. Maar hij was zeker stil genoeg om te gebruiken wanneer er toch al kindjes lagen te slapen, ze werden er niet wakker van.
Door het lange snoer, kon ik vrijwel alle slaapkamers in één keer stofzuigen, zonder te moeten stoppen om het snoer te wisselen van stopcontact.
De stofzuiger ligt gemakkelijk in de hand en beweegt vrij soepel mee. Toen ik hem de eerste keer gebruikte was dit nog iets stijver.
De zuigkracht van de stofzuiger is zeer krachtig!
Ik ben zeer tevreden!

Pluspunten

• Sterke zuigkracht
  • Gemakkelijk te monteren

Minpunten

• vrij zwaar
  • Luider dan verwacht

TesterManon 07-12-2022

Sterke zuigkracht!

Geschreven voor: AEG AB61C3GG

Een mooie stofzuiger die niet te zwaar is en een goede zuigkracht heeft. De stofzuiger is makkelijk in gebruik door de flexibele kop die erop zit. Klein minpuntje waar ik aan moet wennen is de knop die met de hand bediend moet worden om van te switchen van pakket naar tapijt te stofzuigen.

Pluspunten

• Sterke zuigkracht
  • Flexibele kop

Sieg123 06-12-2022

Fijn ding!

Geschreven voor: AEG AB61C3GG

Een stofzuiger die er erg mooi uitziet! Heel sjiek. Voor mij persoonlijk niet erg belangrijk maar toch mooi meegenomen!

Verder doet deze stofzuiger precies wat hij zou moeten doen en is erg gebruiksvriendelijk. Voelt ook erg stevig. Ik sleep de stofzuiger vaak achter mij aan het huis door en zowel de stofzuiger zelf als de slang en mondstukken kunnen dit aan; ik ben niet bang om iets los te trekken.
Het mondstuk voor pakketvloeren voelt wat hard op de vloer en de wieltjes zaten al snel vol met stof/haren/troep. De toevoer naar de slang lukt ook wat kleiner dan van het andere mondstuk.

Al met al een fijn ding!

Pluspunten

• Stevig
  • Gebruiksvriendelijk

Minpunten

• Pakketvloer mondstuk voelt niet fijn voor pakket

LD0637 06-12-2022

Top stofzuiger!

Geschreven voor: AEG AB61C3GG

Echt een toptoestel! Ergonomisch in gebruik door de verstelbare steel en lange kabel. De extra opzetstukken zijn ook erg nuttig. Je kan dankzij de lange kabel echt een groot deel van het huis doen, zonder continu de kabel te moeten versteken van stopcontact. Hij is ook hygiënisch door de vervangbare zakken en ook de filter kan gemakkelijk uitgehaald en gereinigd worden. Ik ben alvast een grote fan! Enig minpuntje is misschien de prijs, die valt nogal aan de dure kant uit. Maar voor de rest: top!

Pluspunten

• Verstelbare steel
  • Lange kabel

Minpunten

• Prijs
  • Lompe wielen

florisvd 05-12-2022

Krachtig, maar niet geschikt voor langharige huisdieren

Geschreven voor: AEG AB61C3GG

De stofzuiger is krachtig en zeer prettig in gebruik. De flexibele voet zorgt ervoor dat je met gemak onder de meubels kan zuigen. De lange snoer maakt dat je de hele benedenverdieping kan zuigen zonder van stopcontact te wisselen. Minpunt van deze variant is wel dat de haren van de honden snel tussen de wieltjes van de voet komen, die moet je geregeld verwijderen anders lopen ze vast.

Pluspunten

• Krachtig

Minpunten

• Niet geschikt voor langharige huisdieren

SamiraH 05-12-2022

Zeker een aanrader!

Geschreven voor: AEG AB61C3GG

Erg goede stofzuiger, wij zijn er erg tevreden mee. De zuigkracht is gemakkelijk aan te passen en is sterk. Er worden verschillende borstels en kopstukken bij geleverd zodat je voor elk oppervlak de juiste borstel hebt. Het snoer is erg lang, waardoor je niet steeds van stopcontact hoef te wisselen.

Al met al ben ik super tevreden over deze stofzuiger en raad ik hem dan ook ten zeerste aan, het enigste nadeel; als je zowel tapijt en laminaat hebt en dus wilt wisselen qua borstel op hetzelfde voetstuk, moet je bukken. Ik ben gewend dat je deze makkelijk met je voet kan bedienen. Verder een top stofzuiger!

• Veel opties

Minpunten

• Bukken om te wisselen i.p.v. met je voet

Devika 04-12-2022

Fijne stofzuiger

Geschreven voor: AEG AB61C3GG

Ik mocht dit product testen en ben er verrassend tevreden over. Ik heb zelf een vrij zware stofzuiger en in een huis met 2 trappen is dit wel een dingetje. Deze fijne stofzuiger die lekker licht is maar wel goede zuigkracht heeft en alles snel schoon krijgt vind ik top! Vind het ook fijn dat het product niet te zwaar is en ook mooi in het interieur past. Mooi zwart en niet lelijk.

Pluspunten

• Lichtgewicht
  • Goede zuigkracht

Yentl Bos 04-12-2022

Zeer tevreden

Geschreven voor: AEG AB61C3GG

Zeer goede stofzuiger, ben er heel tevreden over. De zuigkracht is aan te passen en is goed sterk. Er worden verschillende borstels en kopstukken bij geleverd zodat je voor elk oppervlak de juiste borstel hebt. Zelf heb ik huisdieren en hierin is de stofzuiger ook erg goed. Het zuigt het vuil gemakkelijk op van de vloer ipv dat het verplaatst. De borstel die erbij geleverd is voor huisdierharen op bijvoorbeeld een bank of stoel werkt ook heel goed. Ook het snoer is erg lang, waardoor ik niet steeds van stopcontact hoef te wisselen.
Al met al ben ik super tevreden over deze stofzuiger en raad ik hem dan ook ten zeerste aan!

Pluspunten

• Lang snoer
  • Verschillende opzetstukken
  • Goed voor huisdierharen
  • Sterke zuigkracht (aan te passen)

Thoms 01-12-2022

Krachtige AEG stofzuiger

Geschreven voor: AEG AB61C3GG

De stofzuiger heeft een zeer goede zuigkracht. Het snoer is zeer lang, waar je een grote afstand kan stofzuigen zonder te hoeven wisselen van stopcontact, daarnaast gaat het snoer zeer soepel weer terug erin na het gebruik ervan.
De kop van de stofzuiger is redelijk plat waardoor de stofzuiger onder de kasten en banken kan komen. De stang is gemakkelijk af te stelling in hoogte, waar je van een zeer kleine naar zeer grote stang kan gaan. Ook zijn er verschillende borstels bijgevoegd die handig zijn voor verschillende vloeren.
De stofzuiger doet zeer goed zijn werk, na een aantal weken testen ervan op het moment heb ik er nog geen minpunten aan kunnen ervaren.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Lang snoer

NatasSch 25-11-2022

Voldoet aan mijn eisen

Geschreven voor: AEG AB61C3GG

Wat was ik blij toen ik hoorde dat ik de AEG stofzuiger mocht testen! Jarenlang heb ik een Miele stofzuiger gebruikt die ik van mijn oma had gekregen, er was geen betere. Wat een kracht had die stofzuiger. Maar het houdt natuurlijk een keer op. Toen de stofzuiger het had begeven heb ik verschillende andere stofzuigers getest. Diverse merken, met en zonder zak. Maar niets voldeed aan wat ik nodig had. We hebben meerdere dieren, een hond, katten en cavia's (en kippen die soms de keuken in lopen wat eigenlijk niet mag) en dat laat de nodige sporen in huis wel na, haren, zaagsel en andere rommeltjes. Het huis goed schoonmaken is dan ook zeker heel belangrijk. De eerste week heb ik deze stofzuiger getest zonder het gebruik van de extra accessoires om te kijken wat deze zo aan kan. Waar ik direct enthousiast over was, was de lange snoer! We hebben nogal een groot huis en voorheen moest ik steeds wisselen van stopcontact om overal te kunnen komen. Dat hoeft nu niet meer, door de lange snoer kom ik nu overal en kan ik in 1 keer de hele beneden verdieping stofzuigen. Heerlijk, lekker doorwerken en het scheelt veel tijd. Nu ga ik uitzoeken met welke accessoire ik de trap het beste kan aanpakken. We hebben een trap met vloerbedekking, er zal vast een accessoire bij zitten die ik hiervoor kan gebruiken. De komende week zal ik dan ook de andere accessoires testen en dan zal ik opnieuw een review plaatsen om te laten weten of dit ook voldoet aan de wensen.

Pluspunten

• Lange snoer

f*************@o********** 24-11-2022

Sterke stofzuiger

Erg fijne stofzuiger!
Vandaag boven gestofzuigd en daar liggen deels tapijt tegels en deels pvc.
Kon hem goed dragen naar boven en hij zoog al het stof op.
Ook op de douche waar tegels liggen deed die het erg goed.
Vind de kabel van de stofzuiger te lang
Ook vind ik de knop die op de stofzuiger voet zit niet zo handig.
Je moet elke keer bukken om dat te verschuiven en dan met enige kracht .
Ook is die wat minder wendbaar dan ik dacht.
Daar in tegen maakt die wel weinig geluid en werkt die met oerkracht .
Al met al een paar kleine details wat ik persoonlijk niet prettig vind maar voor een ander misschien wel.

Pluspunten

• Weinig geluid
  • Goede zuigkracht
  • Makkelijk los klikken
  • Niet te zwaar

Minpunten

• Te lange kabel
  • Knop op de stofzuiger voet
  • Minder wendbaar dan ik dacht.

Debje79 23-11-2022

Klein maar krachtig

Geschreven voor: AEG AB61C3GG

Deze stofzuiger heeft ons ontzettend verrast. Hij is multifunctioneel met zijn verschillende opzetstukken. Deze kunnen echt overal gebruikt voor worden. Voor het grove werk gebruik je de normale steel met borstel maar voor bijvoorbeeld de trap kun je kiezen voor de kleine borstel zodat hij je trap niet beschadigd. Tevens zit er een lange steel bij als opzetstuk die zelf de kleinste kruimels tussen je bank kan opzuigen. De stofzuiger is klein en compact waardoor hij makkelijk op te pakken is en het snoer is lang genoeg om door de gehele huiskamer te komen. Het design is strak en grijs en de kracht van de stofzuiger extreem goed zodat je zelfs de kleinste glassplinters makkelijk op kan zuigen.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Diverse opzetstukken
  • Stil
  • Lag snoer

Minpunten

• iets te zwaar

Jor1nde 19-11-2022

Robuuste stofzuiger

Geschreven voor: AEG AB61C3GG

De stofzuiger heeft een robuust uiterlijk en voelt erg stevig aan. Het is een stofzuiger die wel een stootje kan hebben. De stofzuiger is erg krachtig. De hoeveelheid zuigkracht is makkelijk in te stellen. Het is handig dat er verschillende mondstukken aan zitten, maar wat ik mis is een klein stofzuigmondje voor bijvoorbeeld trap of bank. De stofzuiger is relatief zwasr dus minder geschikt om mee de trap op te nemen.

Pluspunten

• Krachtig
  • Stevig

Minpunten

• Zwaar